انتخاب ماسک تقویت کننده موی سر
تاریخ : سه شنبه 10 مهر 1393
نویسنده : سهند فرهادی

طبق نظر متخصصین پوست و مو، برای به دست آوردن بیشترین سود از یک ماسک مو، باید ماسک موی مناسب برای نوع موانتخاب کرد. تا بتواند اثرات تاثیرگذاربر روی موها بگذارد.

افرادی که موهای خشک و زبردارند. باید ازماسک موهای رطوبت رسان، که برای رفع خشکی و وزی مو موثرمی باشد استفاده کنند. روغن آووکادو،روغن زیتون،روغن آلوئه ورا برای نرمی و لطافت موها موثرمی‌‌باشد.

افراد دارای موهای مرطوب. باید ماسک مو مغذی و تقویت کننده استفاده کنند. که برای هرنوع موی افزایش استحکام ساقه مو وتقویت ریشه مو مورد نیاز است.

افراد با موهای آسیب دیده ورنگ شده. برای ترمیم و بازسازی ساختمان کراتین موها و نرم کنندگی موثروافزایش درخشنگی و تثبیت رنگ مو باید ازماسک موی ترمیم کننده مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده استفاده کنند.

افراد با موهای معمولی و نازک. باید برای افزایش حجم وحالت پذیری بهترموهای نازک و ضعیف وهمچنین احیاء کننده وتقویت تارهای مو ضعیف باید ازماسک موی مخصوص موهای معمولی و نازک استفاده کنند.

استفاده منظم از یک ماسک مو با روغن های طبیعی یا سایر مواد شیمایی، راهی عالی برای مرطوب کردن مو و جلوگیری از خشکی و شوره سر است. همچنین ماسک های ریزش مو با مواد تشکیل دهنده شفا دهنده مانند بلغور، جو دوسر، روغن دانه کتان، لیمو، ماست، عسل و موز به زیبایی و ترمیم تغذیه مو کمک می کند.

ماسک مو مناسب

زمان و میزان مصرف ماسک مو

بسیاری از افرادی که از ماسک های مو استفاده می کنند بعد از مدتی و گرفتن نتیجه مطلوب به استفاده از آن پایان می دهند. نکته مهم و قابل توجه در استفاده از مدت زمان ماسک ها این است که با ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده نباید استفاده از آن را متوقف کرد.

معمولاً بعد ازمدت شش ماه تا یک سال استفاده ازماسک موها، می توانید نتیجه‌ی مناسب را ازآن ببینید. حداقل میزان مصرف استفاده ازماسک های مو هفته ای یک الی دو مرتبه می باشد. تا بتواند بیش ترین تاثیر را برروی موها داشته باشند.

طرز استفاده از ماسک مو

ماسک مو باید برروی موی تراستفاده شود چرا که دراین صورت مواد مغذی موجود درآن نفوذ بهتری به مو خواهند داشت. درحقیقت، ما باید از ماسک مو بیشتراستفاده کنیم تا موهایمان را به‌ طور مداوم حفظ و تغذیه کنیم.

یکی دیگرازمواردی که باید درزمان استفاده از ماسک مو دقت داشت مقداراستفاده ازماسک موی مورد نظر است. برخی ازمصرف کنندگان به اشتباه فکرمی کنند که هرچه میزان بیشتری ماسک بر روی موهای خود استفاده کنند مفیدتر است.

وقتی هربارمقدارزیادی ازماسک را روی موهایتان قرا می‌دهید، مقدارزیادی ازآن جذب موهایتان نمی شود و فقط همان میزان لازم به موها جذب خواهد شد. پس درهنگام استفاده ازماسک موها به این نکته توجه کنید.




|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
برچسب‌ها: ماسک مو , ماسک مو مناسب موی خشک , ماسک موی مناسب موی آسیب دیده ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید